1. Hogyan indul egy átlagos napod?
    Kávé, futás, tájékozódás.
     

  2.  Hol kezdődik nálad az alkotás?
    Agyalás, fotózás, vászon feszítés.

  3. Ki/kik voltak rád nagy hatással művészetileg?
    Főleg az expresszív figurális nagyok: Francis Bacon, Jenni Saville.

  4. Mi akartál lenni gyerekkorodban? Mi lennél most, ha nem a művészettel foglalkoznál?
    Filmrendező vagy nagymacska idomár... Biztos, hogy valami állatokkal kapcsolatos dolog lenne, ha nem művészet.

  5. Hol találsz inspirációt?
    Utazások során szerzek inspirációt. Önmagamból kiindulva fájdalmak, örömök mentén.

  6. Melyik a kedvenc napszakod? Miért?
    Az alkonyat. Főleg ősszel Balatonkenesén, a löszfalon.

  7. Van kedvenc tárgyad, kabalád? Mi az és miért?
    Rengeteg tárgyam van, például a jegesmedve gyűjteményem: több tucat nipp, műanyag medve. Bolhapiacokról, ismerősöktől kaptam, és egy nagy jégtáblára vannak erősítve, mintha egy utolsó menedék lenne nekik a Földön.

  8. Mi a kedvenc olvasmányod és miért ajánlanád?
    Nagyon szeretem az északi szerzőket. Az egyik kedvencem Erlend Loe és az ő Doppler trilógiája. Abszurd humorú, komoly történetek, elképesztő figurákkal.

  9. Mi a kedvenc zenéd és miért volt rád nagy hatással?
    Severance c. dal a Bauhaus és a Dead can dance előadásában egyaránt... azért, mert nagyon mélyről jön.

  10. Mi az eddigi legemlékezetesebb élményed, sikered művészetileg?
    Több is van, de a legjobbak külföldi sikerekhez kötődnek, például két athéni kiállításom. Azért is, mert Athén a kedvenc városom, később itt szeretnék élni.

  11. Mit vársz leginkább a rezidencia időszaktól?
    Hogy új inspirációkat kapok egy remek helyen.

  12. Mit szeretnél üzenni a rezidencia alatt készülő alkotásoddal?
    Fel szeretném hívni a figyelmet a még talán megállítható végső „rothadásra”, „megsemmisülésre”.
     

  13. Ki lenne az álom vacsora vendéged egy rezidenciás estén?
    Valaki a jövőből.

  14. Hogyan jelenik meg az életedben az újrahasznosítás és a fenntarthatóság?
    Sokat járok bolhapiacokra, szeretem a használt, furcsa dolgokat átalakítani és újragondolni.

Verebics Ágnes
képzőművész

A Second Life rezidenciaprogram során a Circular Life Concept (CLC) gyűjtési akciójának köszönhetően, a szelektált hulladékoknak új esélyt adva, a fenntartható művészet sokszínű eszköztárával mutathatják be a résztvevő alkotók egy második esély, egy második élet lehetőségét.

 

A képzőművész az utazások inspiráló hatására számítva érkezett a régióba, ahol egy, a saját életében is fontos témával, az újrahasznosítással, újragondolással foglalkozhat a két hetes rezidencia időszak alatt.

A Second Life rezidenciaprogram következő művésze:

A Second Life rezidenciaprogram során a Circular Life Concept (CLC) gyűjtési akciójának köszönhetően, a szelektált hulladékoknak új esélyt adva, a fenntartható művészet sokszínű eszköztárával mutathatják be a résztvevő alkotók egy második esély, egy második élet lehetőségét.

 

A képzőművész az utazások inspiráló hatására számítva érkezett a régióba, ahol egy, a saját életében is fontos témával, az újrahasznosítással, újragondolással foglalkozhat a két hetes rezidencia időszak alatt.

Verebics Ágnes
képzőművész
A Second Life rezidenciaprogram következő művésze: