Évente több millió tonna hulladék termelődik a hazai irodaházakban, amelyek rövid életciklusuk bevégeztével csak tovább terhelik környezetünket. A HybridCycle fenntarthatósági projektjének célja, hogy közös összefogást kezdeményezzen annak érdekében, hogy bolygónk az elkövetkező generációknak is otthont tudjon adni. Irodai belső kommunikációs érzékenyítési kampányunkkal a legnagyobb vállalatokat célozzuk meg, hogy a szelektív hulladékgyűjtés fontosságát apránként, de biztosan megerősítsük a vállalati kultúrában.

Az érzékenyítő kampány legfontosabb eleme a helyes hulladékgyűjtési szokások kialakítása és az alkalmazás lehetőségének megteremtése. Emiatt számos szelektív gyűjtőpontot helyeztünk ki a Budapest Bank fővárosi székházába, valamint békéscsabai központjába, melyek nemcsak a papír, az alumínium és a már nem használt műanyag helyes gyűjtéséről nyújtanak információt, hanem egy olyan hulladéktípus szeparációját is lehetővé teszik, mely hagyományosan nem képezi a hulladékgyűjtési kultúra részét, ez pedig az írószer, ezzel is hangsúlyozva az újrafelhasználás lehetőségét, felhívva a figyelmet a tudatos fogyasztásra. 

A szelektív hulladékgyűjtő állomásokat információs táblával egészítettük ki, mellette pedig edukációs plakátokat is kihelyeztünk. Ezek a kiegészítők a gyűjtőpontok helyes használatára hívják fel a figyelmet, ezen túl pedig érdekességekkel, tudnivalókkal gazdagítják a vállalat dolgozóinak fenntarthatósággal, környezetvédelemmel kapcsolatos ismereteit. A szelektív gyűjtésbe kerülő hulladékok közé ugyanis rengeteg olyan anyag kerül, ami a közhiedelemmel ellentétben nem újrahasznosító, ennek tipikus esetei pépdául a pénztárgép blokk és a papírkuka, vagy a csokipapír és a műanyag kuka esete.

A belső kommunikációs érzékenyítési kampányhoz kapcsolódva a Hybrid Cycle a Budapest Bankkal közösen, a kommunikációs üzenet megerősítése céljából művészeti pályázatot hirdetett a szelektív hulladékgyűjtési akció keretében összegyűjtött alumínium, fém, papír és irodai anyagok felhasználásával megépített, látványos, figyelemfelkeltő installáció elkészítésére. A nyertes alkotás megvalósulása után kiállításra kerül a Budapest Bank székháza előtt. 

Jelentkezés:

https://forms.gle/fGUxY6KJDn8JDG7w9

A jelentkezési anyag tartalma:

  • Szakmai önéletrajz (max. 1 oldal)

  • Korábbi alkotásokat bemutató portfólió (max. 10 MB)

  • Motivációs levél és részletes munkaterv (amiben a pályázó ismerteti a tervezett műalkotás látványtervét, annak dimenzióit és anyagszükségletét, illetve kifejti a munkafolyamat fázisait) (max. 7000 karakter)

A nyertes pályázó vállalja, hogy a választott időszak teljes ideje alatt a kijelölt alkotótelepen tartózkodik, valamint az ott készült műalkotást a Hybridart Management gyűjteményének felajánlja.

Pályázható időpontok: 

  • Június 01-22.

  • Július 1-22.

  • Július 27 – augusztus 17.

  • Augusztus 30 – szeptember 20.

  • Szeptember 22 – október 13.

Budapest Bank - céges érzékenyítő kampány

Helyszín:

Budapest Bank székház

Budapest, Békéscsaba

Idősáv:

2020. december -